دوره پانزدهم روزبه

دوره پانزدهم روزبه

امام صادق (ع) فرموده اند :
"انّ اللَّه تعالى لیحفظ من یحفظ صدیقه" خداوند متعال به یقین حفظ می کند آن کسی را که دوست خود را حفظ کند ...

آخرین نظرات

به روز رسانی

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۰۷ ب.ظ

سلام

 

دوستان می توانند برای ارسال نظرات خود از چند روش زیر استفاده کنند :

     1.همین پست امکان ارسال نظرات را دارد.

     2. فرستادن ایمیل - 15Rouzbeh@gmail.com

 

در ضمن تمام اطلاعات سایت در رابطه با جشنواره در "جشنواره فجر 91" قرار گرفته است.

 

۹۱/۱۱/۲۷

نظرات  (۴)

سلام من خوبم دلم برا همه تون یه ذره شده
این جمله رو الان دیدم:
شلغم رو هم اگه با عینک دودی نگاه کنی می شه ترب سیاه!! :D
پاسخ:
سلام
و همچنین ...
آقا باورم نمیشه بالاخره یکی یه کامنتی گذاشت .
سلام.
یه سوالی:
نتیجه ی مذاکرات این دفعه 5+1 و ایران چی شد؟ من در جریان نیستم.
پاسخ:
سلام
آقا مثل اینکه این جا شده محل گفتمان من و خودت ، چرا هیچ کی ، هیچی نمیگه دی:
آقا یه سوال حیاتی این دی: یعنی چی؟ نا.سزا ست؟
جواب سوالات هم واضحه : 6 
دی: !
لوس، جدی پرسیدم، باید بدونم چه بلایی داره سرمون میاد. به قول بزرگی زر نزن (پند اخلاقیه ها، فحش نیست!)
واقعا دلمون تنگ شده بابا...
یه یاعلی بگین یه برنامه ی دورهمی قبل عید بذارین...
به خدا جای دوری نمی ره!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی